BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


11. marraskuuta 2013

Happy monday!

Miten musta tuntuu,että nää mun hevosaiheiset postaukset vain vähenevät ja vähenevät kerta toisensa jälkeen? hevosrintamalle ei kuulu oikeastaan mitään  uutta, viimeviikon iltavuoron takia en ole päässyt edes heppailemaan.. onneksi huomenna kumminkin pääsen pitkästä aikaa liikuttelemaan ponin niin tulee tännekkin aiheeseen kuuluvaa ! ;)


Päätin nyt tehdä ihan erilaisen postauksen joka poikkeeakin muista sillä en ole aikaisemmin näin pitkän tekstikaavan mukaan tälläista tehnyt, jotenkin iski vain kauhea halu kirjoittaa ja tulla  höpötämään ilman minkäänlaista aihettta! Toivottavasti  nyt edes joku jaksaa lukea loppuun asti, ja edelleen mulle saa vapaasti laitella postaustoiveita. Teen mielellellään enemmänkin tälläisia tekstipainotteisiempia postauksia sitten vaikka ihan aiheista taikka ilman mitään kunnollisia aiheita!   Kokonainen postaus siis  kuulumisia, mitä mulle oikeastaan kuuluu?

Paria pikkuasiaa lukuunottamatta tosi hyvää! Oon jaksanut iloita pienistä asioista, viikonloppu alkoi kivasti, oltiin perjantaina juhlimassa baarissa, pitkästä aikaa kiva ilta! Kaikkea kivaakin on suunnitteilla tässä lähiaikoina :) Noihin pikkuasioihin lukeutuu nyt kumminkin tuo koulu ja sen mukana tuleva stressi.. ja mähän  en yleensä siis koskaan ikinä stressaa yhtikäs mitään!
Mulla olisi tälläkin hetkellä ties kuinkamonta asiaa tehtävänä sillä koulu alkaa uhkaavan nopeasti lähestyä loppua ja sen seurauksena kaikki tehvävät ovat kasaantuneet pääsääntöisesti jouluun, ennen joulun näyttöjä on kumminkin hirveesti hommaa! En vaan osaa aloittaa mitään tarpeeksi ajoissa, multa jää aina kaikki ihan viime tippaan ja taitaa käydä nytkin samoin, en vain osaa aloittaa mitään tarpeeksi ajoissa, yleensä herään vasta siinä pari päivää kauhean paniikin keskellä,että mitä kaikkea vielä onkaan tekemättä... huoh! Jotenkin tuntuu hassulta,että yli vuosi sitten syyskuussa aloitin alan opiskelut ja nyt olen parin kk sisällä valmistumassa jo parturi-kampaajaksi , aika menee vain niin nopeasti!

Odotan jo innolla koulun jälkeistä elämää ja sitä,että vihdoin mulla on ammatti ja pääsen tieanaamaan itse omaa rahaa ja tuhlaamaan sitä! Muutamia työpaikkailmoituksia olen jo selaillut läpi mutta vielä ei ole oikeastaan mitään löytynyt, noh ehkä sekin ajallaan!

Oon myöskin miettinyt kauheasti mitä tahdon ratsastukselta? , tahdon,että jokin päivä mulla seisoo ikioma hevonen tallissa ja tiedän,että mulla on varaa iskeä siihen tarvittavan verran joka kuukausi  rahaa ja maksaa kaikki muutkin hevosen mukana tulevat kulut! tahdon,että pääsen valmentautumaan sekä kilpailemaan aktiivisesti estepuolella, tahdon kehittyä vain niin pitkälle kuin mahdollista ja oppia paljonpaljon lisäää!
Tästä en tiedä koska tää kaikki tulee toteutumaan  ja välillä tuntuukin,että pitäisi jättää ratsastus kokonaan vain niille kenellä siihen on oikeasti varaa panostaa,  niin että vielä jokupäivä oon onnellinen hevosenomistaja! Siihen asti kunnes tää kaikki tulee toteutumaan tyydyn tyytyväisesti vuorkahevoseen ja toivon,että pääsen sitä kautta kehittymään eteenpäin ratsastajana.


Eiköhän tässä tullut löpinää nyt kerrakseen, pistetään osittainen innostuminen kirjoittamiseen väsymyksen piikkiin! Voisin tässä lähivikkoina toteutuella sen kauvan toivotun my dayn- sitten ihan videolla taikka kuvina! Loppuun isken vielä muutamat kuvat puhelimesta, sen myötä hauskaa alkuviikkoa! :)

1.  menneen kesän haikailua <3                  2. i love my frenchie                            
3.  Amarillo drinksut, namm!
 4.  Bruno ihan pikkusena sillon kun tuli meille sekä bruno vähän isompana! :D bruno muuten täytti tässä pari vkoa takaperin puoli vuotta!

5 .  Baaareilua!  6.  Löysin vanhan kameran ja sen kätköistä varmaan 3vuotta vanhan kesäkuvan, voi apua! :D
7.  today's outfit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016