BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


10. elokuuta 2013

Kiirettä pitää

Heipparallaa! Pahoittelut ihan ens alkuun melkein viikon hiljaiselosta, koneelle istumiselle ei ole pahemmin jäänyt aikaa tai jos on niin silloinkin olen vain katsonut Pretty little liarsin jaksot, ja blogi jäänyt taka alalle, hups! En vaan tajuu miten joku sarja voi olla noin koukuttava, niin moni sitä hehkutti ,että munkin oli ihan pakko katsoa pari jaksoa ja nyt oon menossa jo melkein toisessa tuottarissa...

Tällä viikolla kävin siis alkuviikosta maanantaina diivulin liikuttamassa, silloin tamma oli oikein mukava ihan läpi ratsastuksen ajan. Myöskin tänään lauantaina kävin diivailemassa. En tiedä onkohan tuo jotenkin vaikuttanut hyvällä tapaa mun istuntaan, kun olen divalla muutamat kerrat nyt mennyt ilman satulaa.. jotenkin tänään tuntui satulan kanssa, että istun paremmin ja suoremmin selässä ,etenkin oikeassa kierroksessa joka ollut se hankalempi kierros. Mentiin ehkäpä vajaa tunti kentällä , työstin pitkään käynnissä ihan kahdeksikolla pikkuhiljaa kun käynti oli hyvä jatkoin ravissa. Ravissa jatkoin tehden siirtymisiä sekä työstin paljon ympyröillä, välillä suurentaen sekä pienentäen. Diva lähti pyöristymään ja rentoutumaan kivasti. Laukassa se oli oikeaan kierrokseen ihan super. Edelleen laukassakin tein siirtymisiä, pienempiä ympyröitä joiden jälkeen pysähdys pari askelta käyntiä -ja uusi nosto, D pelitti ihan super hyvin, malttoi hyvin ja laukat nousi just eikä melkein! Loppuun laukkasin vielä kumpaankin suuntaan hiaman rennompaa laukkaa jonka jälkeen eteen-alas jumppailut! Diivuli oli niin hieno, jäi ihan tosi hyvä fiilis tämänpäiväisestä! ketään ei tietenkään ollut kuvaamassa :( laitan tähän kumminkin nyt parin viikon takaisia ratsastuskuvia , Essi oli tuolloin pikkuserkkunsa kanssa kuvaamassa kaikki kuvat (C) Jenni S. 


Huomenna myöskin luvassa diivailua, kuvaillaan myöskin Essin kanssa päittäin niin saan taas video sekä kuvamateriaalia! Ensi viikolla luvassa diivailua, hyppistä, ensimmäinen ajotunti  sekä viikonloppuna suunta kohti helsinkiä ja weekend festivalia! Nyt jatkan taas tuon Pll:n parissa, moikkis! :)

2 kommenttia:

  1. PLL on oikeesti niin paras !!! Äh mä oon ihan hukassa kun oon kattonu kaikki tähän mennessä ilmestyneet jaksot neloskauteen asti ja nyt pitää aina venailla uusia viikkotolkulla !

    Kivoja kuvia, etenkin toi kolmas ja viimeinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiiin on!! hahh mä just alotin toisen kauden, on onneks viel jaksoja katottavaks! x)

      Kiitos :)

      Poista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016