BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


16. lokakuuta 2011

Pedantin harkkaestekisat 90cm






Sellaiset kisat tällä kertaa!  Meillä oli riittävästi aikaa verkata kun tultiin kentälle hiukan etuajassa. Otettiin ravia ja laukkaa molempiin suuntiin , ja hypättiin muutaman kerran pystyä ja okseria , Kossu olikin mennyt jo yhden radan ennen mua niin ei tarvinnut kamalasti verkata. Verkassa kumminkin Kossu oli tosi hyvä, hypyt onnistuivat ja Kossu liikkui hyvin eteen.  Rata oli  9esteen suht helppo rata.  6 esteelle tuli pudotus kun ei tainnut paikka osua kohdillee, toisteksi viimeiselle esteelle sitten kiellettiin  mulla ei ollut jalka kunnolla kiinni ja  joku huusi viereiseltä ovelta jotain josta Kossu säpsähti  ja kielsi  tultiin heti uusiksi ja tuli paremmin.  Kisoista jäi suht hyvä fiilis vaikkakin ehkä pikkasen jäi harmittamaan nuo virhepisteet, no ensi kerralla uusi yritys!  mutta  kyllä Kossuun olen tyytyväinen ja  ratsatus oli parempaa sentään mitä viime harkkakisoissa jossa paikat ei osuneet yhtään.

Alhaalla videota verryttelystä ja radasta! :)











Mulla onkin nyt viikko syyslomaa ja pedantissa hevosilla lomaviikko myös ,joten ei ole tuneja lainkaan viikkoon  eli ei tule varmaankaan postauksia  , nyt mulla olisi kyllä hyvä aika toteuttaa jotain erikoispostauksia, niin pistäkää vaan ihmeessä ehdotuksiä mitkä saattaisivat kiinnostaa? :) 

2 kommenttia:

  1. kui sä muuten tulit väärästä suunnasta radan ensimmäiselle esteelle? et edes ylittänyt/osunut lähtöviivaa.. olit ainoa, joka meni tosta suunnasta, kaikki muut ratsukot meni yleisökatsomon kautta lähtöviivan yli, koska lähtöviiva oli lähellä sitä katsomoa.. mut marjo antoi sun vaa mennä, kun nää oli kumminki vaa harkkakisat. muista katsoa ensi kerralla, missä lähtöviiva on.. :) ei tää kyl mikää vaarallist oo :) ihan hyvi sul meni muute!

    VastaaPoista
  2. joo en itekkään tiedä miksi ihmeessä tulin vääräst suunnast, vast siin vaihees ku olin laukkaamas pitkält sivult tajusin et mistä mä oon oikeen menos ku en ees oo ylittäny lähtöviivaa, mut en voinu siin enään kääntyy takasinkaan.. jooo ens kerral pitää kattoo mist suunnast tuun et saa sentään nyt lähtöviivan ylitettyy x) joo kyl meil meni muuten ihan hyvin harmilline se pudotus ja kielto vaan.. :/

    VastaaPoista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016