BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


5. lokakuuta 2012

Toivepostaus ["varustepostaus"]

Oltiin toivottu erikoispostausta varusteista jotka ovat mulla  tällä hetkellä lähinnä toivelistalla ja joita tarvitsisin sekä mitä varusteita mulla on ostoslistalla  taikka harkinnassa :)  Joulukin piakkoin on tulossa joten osa varusteista varmaankin löytyy myös mun joululahja listalta. Lista hiaman lyhyehkö kun ei oikeastaan ole mitään sen suurempaa taikka tarpeellista, mutta tälläinen postaus tällä kertaa,  toivottavasti tykkäätte! :) Sunnuntaina luvassa taas kunnon postausta hyppelöistä!




Kingsland bomber takki

Oon varmaan nyt pari vuotta kuolannut tätä takkia kaupoissa mutta en ole vielä raaskinut ostaa hinnan vuoksi. Vanha horzen saman tyyppinen talvitakki alkaa kumminkin pikkuhiljaa vedellä viimisiä joten tänä talvena tämä kl:n bomber on kyllä ostoslistalla,varmaankin tummansinisenä taikka ruskeana! 







Mountain horsen jeanie ratsastushousut

Mulla nää kyseiset housut jo löytyykin farkun värisiniä ja oon tykännyt kyllä tosi paljon, joustavaa hyvää kangasta ja on kestänyt tosi hyvin käytössä. Varmaankin kun jossain vaiheessa vanhat siniset kuluu puhki vois tilalle ostaa nämä punaiset :)




Back2Back ratsastushousut

         Tosi kivan ja siistin näköiset back2back ridapökät, erityisesti tykkään noista mustista! Hintakaan näissä ei ollut paha joten nää saattais olla ostoslistalla :)













 Kingsland pipo

Nyt oli tullut taas kaikkia ihania eri värisiä kl:n pipoja   Viime talvena ostin kl:n beigen pipon ja on kyllä ihan älyttömän lämmin päässä varsinkin talvella!  Onhan nää melko hintavia pelkiksi pipoiksi mutta jos ois rahaa ni toi kuvan ruskea pipo ois kyllä talveksi kiva! 









KL saapassukat

Edellisestä paketista sukat mulla on  aikalailla kuluneet puhki kun olleet niin kovassa käytössä, tartteis varmaan käydä ostamassa uusia. Ite oon tykännyt laatusuhde on ihan hyvä ja ovat saappaisiin tarpeeksi ohkasia!












Kypärä

Jos nyt ois sen verran ylimääräsitä rahaa niin ostaisin kyllä kesäski uuden kypärän! Jonkun hiukan hengittvämmän kun toi mun nykyinen CO on kesäisin   niin tukala ja hiostava päässä!  En tiedä onkohan toi Gpa titum "ilmavampi" mutta tykkään ainakin tosta mallista!










Roeckl hanskat

Ostoslistalla talveksi roecklin paksummat hanskat! Tällä hetkellä mulla on nää ohkaset ja oon tykännyt kyllä tosi paljon, varmaan ainoot hanskat jotka pysyny jotakuinkin ehjänä näin lyhkäsessä ajassa :D

2 kommenttia:

  1. Itse omistan ton gpa titiumin, co hamptonin ja spa speed airin. Speed air on noista tietysti ilmavin, mutta titium on kyllä yllättävän hyvä kakkonen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo speed airista kaikki ainaskin sanoo,että on ilmavin. ite tykkään vaan enemmän ton titiumin mallista :D co on sen verran tukala ainaski kesäsi päässä et mikä tahansa kypärä on varamaan kevyempi :D

      Poista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016