BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


3. helmikuuta 2014

Virallisesti parturi-kampaaja!

Vihdoin ja viimein mulla on nyt paperit  kädessä ja olen virallisesti valmistunut parturi-kampaajaksi! Perjantaina meillä oli valmistujaiset, käytiin luokan kanssa syömässä josta jatkettiin vielä muutaman luokkalaisen kanssa matkaa baariin juhlistamaan valmistumista!

Nyt on sitten hyvät valmiudet päästä tulevaisuudessa jatko-opiskelemaankin, tällä hetkellä mulle alkaa aueta pikkuhiljaa myös työ kuviot ja tässä kuussa olenkin aloittamassa kampaajana palkkatyöt!  Vakituisen työn sekä palkan myötä luultavasti lähitulevaisuudessa ainakin toivottavasti aukee uusia mahdollisuuksia myöksin hevostelun suhteen. Ehkä vielä joku päivä oma hevonen ei olekkaan täysin mahdoton ajatus mitä se tähän mennessä rahallisesti on aina ollut, vaan pystyisin itse osallistumaan sen kustannuksiin rahallisesti suurimmaksi osaksi  itse!  Ja jos ei ihan omaan hevoseen niin on ainakin toivonmukaan edes  mahdollisuus ylläpitohevoseen :)  Nyt elän kumminkin tässä hetkessä ja odottelen innolla töiden alkamista sekä jatkan hevosharrastusta vuokrahevsoten parissa! 

Mulla on nyt tosiaan ollu varmaan rapiat viimeiset 3-4kk hevostelusta jonkun sortin taukoa, olen käynyt divalla sekä muilla hevosilla satunnaisesti ratsastamassa eikä säännöllistä ruutiinia ratsastukseen ole nyt kunnolla ollut. Hyppäämässä olen ollut viimeksi varmaankin lokakuun loppupuolella.
Hevoset ja ratsastus on aina kumminkin ollut se mun juttu ja viikosta toiseen olen tallilla käynyt useampaan otteeseen joten on tuntunut oudolta kun ei ole ollut harrastukseen oikein kunnollista rutiinia viime kuukausina.  Onneksi sain tuon koulun päätökseen joten sen myötä varmasti on rutkasti enemmän aikaa palailla taas ihan kunnolla satulaan ja päästä treenailemaan sekä hyppäämään, sitä on kyllä ollut ikävä! Erehdyin taas ties kuinkamonetta kertaa selailemaan vanhoja youtube videoita viimevuodelta sekä pedantin ajoilta, ja nyt mulla on kahta kauheampi hinku taas päästä kunnolla treenailemaan!

Tälle viikolle on sovittu hevostelut torstaille sekä sunnuntaille, kyseessä onkin uusi tuttavuus josta jo edellisessä postauksessa oli kyse! Yritän saada jonkun silloin kuvailemaan  niin saa vihdoin blogiinkin päivitettyä materiaalia. Näillä näkymin myös lauantaina suuntaan nokkani kohti Paimiota koululaisen tallille ratsastamaan:)


2 kommenttia:

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016