BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


29. elokuuta 2014

Kesä 2014

Kesä 2014 alkaa olemaan paketissa. Syksy tekee kovaa vauhtia tuloaan ja kuukausikin vaihtuu piakkoin syyskuulle. Jälleen kerran kesä hurahti ohi ihan silmänräpäyksessä.. voi oispa aina kesä! 
Mun kesä 2014 oli ehdottomasti paras kesä ikinä, myöskin paras hevoskesä koskaan! Pääsin touhuamaan kesän aikana  Glitterin kanssa kaikenlaista. Treenailtiin itsenäisesti, ratsastettiin pellolla, käytiin paljon maastoilemassa, päästiin valmennuksiin ja kisoihin,reissattiin Viivin sekä Pertin kanssa, paanailtiin raviradalla, käytiin hyppäämässä maastoesteitä, sekä käytiin hevosten kanssa uimassa mikä oli yksi kesän kohokohdista! 
Muuten mun kesään on sisältynyt paljon auringonottamista ja olen ruskettunut varmaan enemmän kuin mikään kesä, mökkeilyä, uimista, iltauinteja, jäätelöä, kavereita, kisoja, juhlimista, parhaat synttärijuhlat, ruisrock sekä paljonpaljon muuta! Kokosin pätkiä yhteen mun kesästä videolle ja päätin sen teillekkin myös jakaa, vähän erilainen videoi kuin mitä yleensä mutta toivottavasti tykkäätte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016