BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


7. joulukuuta 2012

*JOULUKALENTERI*- luukku 6

6. luukusta paljastuu 60 enemmän tai vähemmän turhaa faktaa minusta:

1. 188 päivää niin täytän 18-vuotta!
2. Oon asunut pienenä ruotsissa,Göteborgissa
3. En osaa kieltä pätkän vertaa mutta haluaisin vieläkin tai tulevaisuudessa asua ruotsissa
4.Olin ehkä maailamn huonoin koulussa
5. Pääsin varmaan nipin napin peruskoulusta läpi
6. Mulla ei ole yhtään lukupäätä
7. Inhoan kirjojen lukemista
8.Tykkään piirtää
9. Pienenä piirsinkin paljon, mutta nyt vanhempana se on vähän jäänyt
10. Oon melko ujo uusien/tuntemattomien ihmiset seurassa..
11. Ajattelen ehkä liikaa mitä toiset ajattelevat

12. Kavereiden seurassa oon kumminkin koko ajan äänessä
13.Opisekelen kampaajaksi
14.Mutta en tiedä vieläkään varmaksi haluanko olla kampaaja koko ikäni
15.Rakastan kesää
16. Haluaisin New Yorkkiin shoppailemaan
17. Inhoan istua lentokoneessa ikkunapaikalla
18. En ole koskaan ollut junassa
19. Olen koukussa salkkareihin vaikka ohjelma ei oikeasti edes ole kovin hyvä
20. Mulla on melkeen aina radio päällä
21. Inhoan hiljaisuutta
22.Oon allerginen kalalle
23.Halusin pienenä apinan lemmikiksi 
24.Inhoan sairaaloita ja leikkauksia
25. Pelkään kaikkia pieniä ötököitä, hämähäkkejä,kuoriaisia yms..
26. Haluisin päästä uimaan delfiinien kanssa
27. Tukholmassa ois kiva asua
28.Inhoan aamuherätyskiä
29. Rakastan nukkua pitkään ja herätä ilman herätyskelloa
30. Oon huono säästämään rahaa
31. Laukkuja ei voi olla liikaa
32. Joku päivä ostan vielä Louis Vuittonin
33. En halua lapsia
34. Tykkään laittaa hiuksia
35.Haluaisin elää jotkut ajat uudestaan
36.Oon koukussa CSI:Miamiin
37.Muistan yleensä kaikki turhat asiat
38.Nauran omille jutuilleni
39. En osaa stressata asioista
40.Rakastan laskettelmista!!
41.Nauran paljon
42.Mulla on tosi pieni jalka,34-36
43. Pienen jalan takia en koskaan löydä helposti sopivia kenkiä
44. Rakastan Guessin koruja, laukkuja ja paitoja
45. Puhun ja kävelen paljon unissani
46.Tykkään valokuvata
47.Odotan kesää!
48.En osais enkä pystyis käyttämään enään mitään muuta puhelinta kun iphonea
49. Unelmoin lottovoitosta
50. Tykkään Disney leffoista
51. Ja Paavo pesusienestä..
52.Pienenä halusin eläinlääkäriksi
53.Tykkään lenkkeillä mutta en saa koskaan aikaiseksi lähteä lenkille
54. Odotan ,että voin aloittaa autokoulun
56.Mulla on kallis maku
57. Yleensä ajattelen vasta sen jälkeen kun oon sanonut jotain
58.Oon ylensä aina tosi positiivinen ja ajattelen positiivisesti
59. Muhun on helppo tutustua
60. En jaksa kauvaa murehtia asioista, asioilla on tapana järjestyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016