BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


1. joulukuuta 2012

*JOULUKALENTERI*- luukku 1



Hyvää joulukuun ensimmäistä päivää! Ekasta luukusta paljastuukin mun tämän vuotiset lahja toiveet! Listasin ihan kaikki mun lahjatoiveet sillä hevoskamppeita ei listaan juurikaan hirveästi kertynyt :)


Koiranpentu
-Oon varmaan ihan pikku muksusta asti pyytänyt omaa koiraa, mutta koskaan en sitä ole saanut :D Nyt viimeisen vuoden sisällä oon kinunut ja koittanut saada porukat suostuteltua omaan ruttunaamaan! Voiko sulosempaa olla? Oon jo tosi pitkään ollut ihastunut toho rotuun ja en kyllä ottais mitään muuta koiraa kun ranskanulldogin!  Saa nähdä toteutuuko tää toive, parit kennelit selailtu ainakin läpi ja jos ei nyt jouluna niin toivottavasti ainakin jossain vaiheessa kevään mittaan tällänen ruttunaama tulis meille!





GHD-suoristusrauta
-Itseasiassa olisin saanut tän tilattua jo aikaisemmin halvemmalla koulusta mutta jälkiviisas kun olin niin tilaus meni mun osalta sivu suun.. Hintavahan tää on, kun jossain maksaa sen lähemmäs 200e mutta on kyllä paras rauta millä oon koskaan suoristanut hiukset!









Kingsland Bomber takki
Tää on ollut ostoslistalla ja pidemmän aikaan kun vanha talvitakki vetelee viimisiä! 









Guessin koru
Tällästäkin oon jo pitkään metsästänyt, joku guessin kaulakoru tai rannekoru ois kiva tolla lukko tsydeemillä :)













Siinäpä ne tärkeimmät ja halutuimmat taiskin olla, ei mikään suuri lista kun en mitään muuta oikein haluakkaan :D Kaikkea noista en kyllä tuu saamaan, mutta ainahan saa toivoa ;) Noiden lisäks listassa vielä jtn pientä, kuten leffalippuja,rahaa, lahjakortteja, suklaata jne..

8 kommenttia:

  1. sun kuuluisi laittaa lähteet näihin kuviin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvat ku klikkaa suuremmiks ni niitten lähteet lukee ihan linkkipalkissa..

      Poista
    2. mulla ei ainakaan näy missään lähteitä vaikka klikkaan isommaksi?

      Poista
  2. Noi kuvat on liitetty suoraan niiden oikeiden sivujen kautta.. Katso ihan linkkipalkki ni näkyy sivut..

    VastaaPoista
  3. en nyt todellakaan tahdo latistaa sun haaveita, mutta mieti vielä tota koirarotuu, että eikö mikään terveempi kelpaisi ? Henkitysvaikeudet, silmäviat jne kuuluu niin usein tohon rotuun. Tottakai on myös terveitä, mutta toi on oikeesti tosi sairas rotu. Ja uskon, että oot varmasti miettiny asiaa, mutta mieti vielä kerran, että ootko oikeesti valmis kuuntelee sitä röhinää, kun se yrittää juosta 2m, käyttää sitä jossain leikkauksissa ja ostamaan lääkkeitä noitten vaivojen takia=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon miettinyt ja oon tietoinen et toi rotu on tosi jalostettu ja niillä on tosi paljon sairauksia esim. just noi kaikki hengitysvaikeudet ja silmäviat.. Toisaalta saattaa ihan millä tahansa koirarodulla olla tosi paljon sairauksia jos huono tuuri käy jos taas hyvä tuuri niin ei välttämättä toi ranskiskaan välttämättä sairastele yhtään.. Oon edellenki sitä mieltä,et jos koiran saan ni mitään muuta rotua en ottais, sen pitäis olla ranskis! Sit vaan otan ison riskin ja toivon et koira eläis mahdollisimman terveesti eikä sairastelis! :)

      Poista
  4. kivoja toiveita! koiranpentu on meilläkin jo pitkään toiveena, rotua ei olla päätetty vielä, mutta joku keskikokoinen ja vähän sellainen karvainen koira olis kyllä kiva :)
    ranskikset on kyllä söpöjä :) ainakin sil ei tarvitse ruokkia paljon, eikä kävellä päivittäin pitkiä matkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) niin on, hahh jep ei tarvis ranskiksen kans paljoo lenkkeillä kun sen kunto tuskin ees kestäis kovin pitkii matkoja :D

      Poista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016