BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


12. joulukuuta 2013

★Joulukalenteri-Luukku 12


Eka näyttöpäivä takana huomenna toinen edessä.. tämän vuoksi jäi vähän ideat vähiin joulukalenterin tämpänpäiväiseen luukkuun. Koko päivän ollut kiirusta, aamulla lähdin aikaisin koululle ja silloin oli säkkipimeää ja vasta illalla myöskin piemeän aikaan kerkisin vasta kotiin.. noh onneksi ensi viikolla alkaa joululoma :D 

Tämän päivän luukusta paljaastuu 12 enemmän tai vähemmän tärkeää faktaa:

1. Mulla on jonkinsortin pakkomielle hiuksien suoristamiseen..  aina kotoota jonnekkin lähtiessä mun on pakko suoristaa hiukset. Samoin jos oon esim kävellyt kouluun ja hiukset kihartuu matkalla kostean ilman takia (mulla on luonnostaan taipuisat/luonnonkiharat niin kihartuu helposti kosteessa)  on mun pakko kouluun päästessä suoristaa hiukset :D

2. Oon suoraansanottuna tosi aikaansaamaton, vitkutan asiat aina ihan viimetippaan enkä saa mitään aikaiseksi saati sitten aloittaa mitään ennen viimetippaa. Yleensä aloitan aina esim. kaikki koulujutut ihan viimeisenä iltana kauheassa kiireessä...

3. Jännitän yleensä aina "tärkeisiin" paikkoihin soittaessa niin,että lopulta sönkötän ja unohdan tyyliin puolet mitä piti sanoa..  tämän takia en nuorempana  edes varmaan kertaan varannut itse kampaajaakaan:D

4. Kaverit aina ihmettelevät miten en ikinä stressaa yhtään mistään.. kaikilla muilla on aina kauheat valitukset miten kaikki on niin stressaavaa yms... itse en pahemmin jaksa tulevasta turhia  etukäteen stressata.

5.  Tykkään ruotsin kielstä ja haluaisin asua mielummin Ruotsissa kuin Suomessa ainut miinus,että en osaa pätkääkään ruotsia ja mulla on ihan surkea kielipää :D

6. Mulla on tällä hetkellä koulupäiviä jäljellä enään vain 36!! jaiks, mihin tää aika on kaikki mennyt?

7.  Vihaan ylikaiken jos mun huone on vähääkään sotkuinen, mun on aina pakko siivota se kunnolla ihan perusteellisesti kerran viikossa!

8.  En yleensä pahemmin suunnittele tulevaaa tai kauheasti mitään muutakaan, toki tietysti joskus mutta yleensä teen vain fiiliksen mukaan sen enempää miettimättä jos siltä tuntuu


9. Vaikka maksoin yksityisen koulun josta valmistun parturi-kampaajaksi en halua olla koko ikääni kampaaja, en halua jumittua yhteen ammattiin loppuelämäksi.

10. Oon aina kaveripiiristä yleensä se ketä ajattelee positiivisesti.


11.  Mun on pakko jokapäivä aina liikkua jotenkin, en esim. koskaan mene bussilla koulumatkoja vaan kävelen aina, muutenkin jos vaan voin kävellä niin kävelen mielummin kuin menen bussilla.

12. Tykkään käydä ulkona ja juhlimassa! toisinaan on myös ihan kiva olla vain kotona löhöillen ja katsoen leffoja mutta tykkään,että viikonloppuisin saa tälläytyä ja lähteä kavereiden kanssa baariin juhlimaan.

1 kommentti:

  1. Toi nro 11 on tosi hyvä tapa!! :) ja toi kakkonen muistuttaa todella paljon minua.... Heh.

    Tää taitaa olla muuten luukku 12, eikä 11? :D

    VastaaPoista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016