BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


16. joulukuuta 2013

★Joulukalenteri-Luukku 16



Mistä mä just äsken itseni löysinkään?  Selaamasta netistä lyhyiden/puolipitkein hiusten hiusmalleja... tätä tapahtuu harvoin, ehkä kerran vuodessa taikka siitäkin harvemmin. Jos mulla olisi tässä nyt kaveri sekä sakset olisin varmaan leikannut a-linjaisen ylikasvaneen polkan hetken mielijohteesta! Onneksi ei ole, sillä veikkaanpa,että katuisin leikkausta korekintaan jo tällä viikolla.

tahtoo tollaset!

Mulla on kauhea hiuskriisi! Meillä on koulussa tällä viikolla omien hiusten päivä, tahdon jotain uutta mutta en tiedä mitä! Mulla on ollut ruskeat pitkät hiukset ties kuinka kauan, tai jos ei ole niin näihin on aina palattu. Ala-asteella joskus äiti aina pakotti pitämään hiukset siistinä puolipitkinä jossa oli aina joku malli, silloin olisin halunnut vain kasvattaa ja kasvattaa enkä olisi millään antanut leikata edes yhtä senttiä pois. Ymmärrän nyt kyllä miksi äiti halusi,että käyn tietyin väliajoin aina kampaajalla, suurimmalla osalla sen ikäisinä olikin ylikasvaneet mallittomat pitkät hiukset jotka eivät näin jälkikäteen mietittynä olleet kovinkaan nätitit. Sen vuoksi,etten saaut itse kasvattaa pitkiä hiuksia ala-asteella aloinkin heti ylä-asteen seiskaluokan jälkeen kasvattamaan enkä ole leikannut sen jälkeen "lyhyeksi" enään kertaakaan. Nyt mulla on olleet nykyiset hiukset sen verran kauvan,että olisi kiva vaihtaa hiustyyli johonkin uuteen.
Pari vuotta takaperin mulla oli suora otsis

Haluan,että  mulla on helpot mutta silti siistit hiukset, sellaiset,että niiden laittaminen ei vie paljonkaan aikaa korkeintaan aamulla sen,että ne vain suoristetaan! Mun tarvitsee aina ihan kauhean kauvan miettiä uskallanko toteuttaa mitään saati miltä se sitten näyttäisi, suurin ongelma onkin,että mitä jos en viihdykkään uusissa hiuksissa taikka ne eivät sovi lainkaan. Nyt mulla on harkinnassa pitää pitkät mutta leikata kunnon otsis taikka sitten leikata pitkät pois a-linjaiseksi ylikasvaneeksi polkaksi! (hah ja enkö just sanonut koulupostauksessa,että en leikkaa lyhyeksi koska olisin samalla viikolla tilaamassa pidennyksiä :D)

Blondi olen ollut jo pariin otteeseenkin, se ei ollut mun juttu.. luonnostaan kun on tummat hiukset näytti jo viikonpäästä rumalta kun blondeista näkyi ohut tumma juurikasvu, lisäksi se ei ollut kovin käytännöllinen kuin hiuksia piti jatkuvasti vaalentaa ja  sen vuoksi ne menivätkin osittain tosi huonoon kuntoon..
Ruskea on aina ollut väri jossa olen viihtynyt ja tuntetnut olon kotoisaksi. Vuosi sitten tammikuussa, värjäsin liukuvärjätyty latvat vaaleaksi, niissä viihdyin tovin. Alkuun hiukset olivat vaalennuksesta huolimatta hyvässä kunnossa mutta vaikka niitä ahkerasti aina tehohoidoilla hoidin siitä huolimatta puolen vuoden päästä hiukset olivat melkoisen huonossa kunnossa. Vaikka niistä hiuksista pidinkin päätin värjätä takaisin yksiväriset ruskeat, ja päätin myös etten ala enään vaalentamaan hiuksia.



Vaikka sanotaankin,että kampaajana pitäisi kokeilla kaikkea ja vaihtaa hiustyylejä. Itse olen jo kokeillut nuorempana ja suunnilleen tiedän mistä pidän ja mistä en joten tämän takia en vaihtele hiustyylejäni kuin sukkia, vaikka kampaajaksi opiskelen. Katsotaan nyt mihin pääädyn ja millaiseksi uskallan leikata , onneksi hiukset on sentään kasvaa takaisin jos lyhyeksi päätän leikata! :)


2 kommenttia:

  1. Vitsi nää sun hiuspostaukset on aina yhtä kivoja! :D itekki alan aina miettii et pistäiskö mun tehä mun hiuksille jotai mut en raaski koskaa leikkaa näit ainakaa kauheen lyhyiks xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos! :) hehh nii sama juttu, vaiks ne kasvaakin takas ni menee siin kumminki aina se oma aika et saa takas pitkät :D

      Poista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016