BLOGIN TAKANA

★21-vuotias Turkulainen hevosharrastaja.
★Ylläpitohevosen Glitterin jälkeistä elämää uuden hevosuttavuuden Ministerin kanssa.
★Valmentaudun aktiivisesti ja tavoitteet ovat kilpailemisessa!

» Lue lisää minusta


18. joulukuuta 2014

Joulukalenterin 18.Luukku



18 enemmän tai vähemmän tärkeää faktaa itsestäni!

1. Valmistuin parturi-kampaajaksi yksityisestä koulusta vajaa vuosi sitten tammikuussa 2014. Kouluun mentäessä sekä vielä koulussakaan en tiennyt,että alalla on todella vähän töitä tarjolla ellei halua lähteä koulunpenkiltä suoraan yrittäjäksi. Itse en todellakaan uskaltanut saati halunnut ryhtyä yrittäjäksi joten valmistumisen jälkeen olen pitänyt pienimuotoista "välivuotta" tietysti ammattitaitoa ylläpitäen. Vasta nyt asiat ovat loksahdelleet pikkuhiljaa paikoilleen ja alan päästä takaisin kampaajan työnmakuun!


2.Kampaaja-kouluun hain itseasiassa alun perin ihan vain "kokeilumielessä" niin tyhmältä kuin se kuulostaakin mutta en koskaan ikinä ole ajatellut saati haaveillut valmistuvani kampaajaksi. Kumminkin kouluun päästessä ala alkoi kiinnostamaan ja tällä hetkellä se tuntuu sopivalta. Varsinaista unelma-ammattia itselläni ei ole koskaan ollut enkä oikein vieläkään tiedä mitä haluan tehdä isona.

3. Vaikkei varsinaista unelma-ammattia itselläni ole koskaan ollut niin pienenä haaveilin näyttelijän tai eläinlääkärin työstä.

4.Vihaan kirjojen lukemista ja tästä syystä en koskaan lue. Tämän takia en koulussa tykännyt opiskellakaan ja koenkin oppivani enemmän tekemällä kuin kirjoista lukemalla..

5.  Rakastan matkustelemista ja haluaisin käydä vaikka missä eri maissa mm, austraaliassa, new yorkissa, dubaissa,losissa ja pariisissa.. oispa vaan rahaa!

6. Rakastan shoppailua! Tykkään säästää rahaa isompiin ostoksiin kuin,että ostaisin halvalla monta vaatetta/tavaraa. Satsaan mielummin merkkiin sekä laatuun!



7.  Oon illan virkku ja aamun todellinen torkku.. joka aamu herääminen on yhtä työn ja tuskan takana, yleensä onnistun torkuttamaan reippaasti yli 45min tai pahimmassa tapauksessa poistamaan unissaan koko herätyksen..

9. Mulla on luonnostaan luonnonkiharat ja suht paksut hiukset mutta mun on aivan pakko suoristaa ne joka ikinen aamu..



10. Oon ihan tosi nirso ruokien suhteen

11.  Oon ihan liian kiltti ja harvemmin suutun pienistä asioista..kun taas suutun suutun sitten ihan kunnolla :D

12. Haluaisin muuttaa Helsinkiin

13. Haluaisin leikata ja muuttaa hiustyyliä mutta en uskalla jos ne menevätkin pilalle.. oon siis ihan todella tarkka mun hiuksien suhteen! Vuodesta toiseen pysyttelen pitkissä tummanruskeissa hiuksissa :D

14. Olen tosi sponttaani.. jos saan jonkun päähänpistoksen mun on pakko päästä toteuttamaan se heti!

15. Rakastan kesää ja vihaan talvea. Haluaisin asua jossain maassa jossa ois aina lämmin!





16. Olin unelmoinut ihan pikkutytöstä omasta koirasta ja tuo unelma toteutuikin 2013 kun perheeseemme muutti ranskanbulldoggi Bruno. Oon ihan rakastunut kyseiseen rotuun ja kovasti haluaisin Brunolle kaveriksi toisen ranskiksen!


17. Oon ihan liian riippuvainen mun puhelimesta.. en varmaan osaisi elää päivääkään ilman sitä..

18. Täytän ensi vuonna 20-vuotta.. ihan kamalaa! Mulla alkaa iskemään ikäkriisi jo nyt. Voi oispa olla ikuisesti 18 tai 19-vuotias :D

6 kommenttia:

  1. 7. kohta kuulosti hyvinkin tutulta...itsellä sivan sama vika :-)

    VastaaPoista
  2. Voi kunpa mäki täyttäisin vasta 20!!! :D

    VastaaPoista
  3. miksi tuo 7 kuulostaa täälläkin suunnalla varsin tutulta...:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehh hyvä,että moni muukin pystyy samaistumaan tohon! :D

      Poista
  4. Ei hätää, 20 on ihan hyvä ikä :D

    VastaaPoista

Huomaathan,että kommenttisi ilmestyy näkyviin vasta kun olen sen hyväksynyt! Epäasialliset sekä arvostelevat kommentit jätetään julkaisematta.

Kiitos kommentistasi! :)
-Moona-

Copyright

Webdesignin tarjoaa Veera Junttila, Lunar Graphics 2016